Жамааттык медиага берген маегинде, мектеп китептеринин гендердик дискриминацияга каршы экспертизанын иши боюнча "InKoom" долбоорунун координатору Бактыгүл Исланбекова жүргүзүлүп жаткан аракеттер тууралуу айтып берди.
Исланбекова мектеп китептеринде кыздар жана уулдар үчүн белгилүү стереотиптердин жайылышы, ошондой эле кыздардын жана балдардын ролдорун тарбиялоодо пайда болгон теңсиздик маселелерине көңүл бурду. Анын айтуусунда, мектеп программасындагы китептерде көп учурда кыздар үй-бүлөдөгү ролду гана көрсөтүп, билим берүү жана карьера мүмкүнчүлүктөрүнө келгенде эркектердин образдары басымдуулук кылат.